App.ro, Romania
Lun-Vin 09:00 AM - 17:00 PM
  Info
Pantelimon 91, Bucuresti, Sector 2, Romania
Lun-Vin 10:00 AM - 15:00 PM
App.ro - Aplicatii online, promovare online, seo

Ce este seo si cat este de important in afisarea paginilor in primele pozitii Google

Excelenta in seo

Informatii utile petru intelegerea acestei optimizari

Ce este excelența in serviciile seo?

Excelenta in seo inseamna a creste un site atat in serp cat si in mintea cumparatorului.

În era digitală 2023, în care competiția online devine din ce în ce mai acerbă, serviciile SEO profesionale (Search Engine Optimization) reprezintă un element crucial pentru succesul afacerilor online. Cu algoritmi de căutare din ce în ce mai sofisticați și preferințele în continuă schimbare ale utilizatorilor, navigarea prin labirintul online nu a fost niciodată mai complexă și mai importantă.

Toti pretind excelenta, de unde stii care este cea autentica?


Serviciile SEO în 2023 se referă la un ansamblu sofisticat de tehnici și strategii utilizate pentru a îmbunătăți poziționarea unui site web în rezultatele motoarelor de căutare. Cu toate că principiile de bază ale SEO rămân aceleași - relevanța și calitatea conținutului, optimizarea tehnică a site-ului și autoritatea online - modul în care aceste aspecte sunt abordate a evoluat semnificativ.

La drept vorbind, fiecare specialist poate oferi până atinge nivelul maxim de incompetență, pas de la care nu te mai poate ajuta, nu mai oferă nimic, este la capătul puterilor și al meseriei.

Asta înseamnă să faci SEO de masă. Știi sau ești informat de câteva reguli de aplicat, folosești modele, nu ai timp să judeci și nici să monitorizezi, și dacă cuvintele cheie nu sunt din liga mare, le poți crește chiar și așa.

Problema se pune când ai de crescut un site după cuvinte cheie precum "sex shop", "erotic shop", când aceste cuvinte au un coeficient de dificultate mare și lupta se dă între zeci de jucători din piață.


sex shop results

Pe lângă aceste lucruri, unii jucători decid să ruleze campanii de reclamă care automat poziționează site-ul respectiv pe prima alegere din SERP și automat intenția de cumpărare poate fi finalizată chiar pe acele reclame.

Dar dacă ne uităm mai jos, avem "erotic shop Cluj", care practic este un long tail relativ ușor de crescut, scorul de dificultate fiind nul.


erotic shop results

În mod clar, acest long tail poate fi crescut relativ repede și agenția se poate mândri cu asta în fața clientului care nu știe de aceste lucruri.

Alte cerinte seo

Optimizarea tehnică a site-ului a devenit și ea mai complexă și destul de importantă în ceea ce privește factorul de încredere, ranking pe care Google îl oferă site-ului.

Viteza de încărcare a rămas importantă și crește în valoare, aici intrând în calcul și alte aspecte tehnice precum optimizarea pentru dispozitive mobile, optimizarea încărcării site-ului, securitatea site-ului (HTTPS) și structura URL-urilor, etc.

În plus, construirea autorității online a devenit un pilon al serviciilor SEO în 2023. Acest lucru presupune crearea și promovarea conținutului care să atragă backlink-uri de la site-uri relevante și de încredere, ceea ce contribuie la creșterea poziționării în rezultatele căutării.

Atenție! - Succesul unui site, fie că este despre prezentare servicii sau ecommerce, constă în trei mari reguli care nu pot fi înlocuite în niciun caz de alte condiții, reguli indiferent de ce vă spun unii sau alții sau dacă nu vă permiteți un buget care să le acopere. Tendința este de a alege lucruri care costă mai puțin sau care sunt făcute de către cunoscuți, prieteni etc. Cum ați pornit, așa se va termina!

Să nu vă așteptați la rezultate fără să investiți în cele de mai sus. NU există și nu poate exista o metodă care să ocolească cele de mai sus. Vreți succes? Trebuie să plătiți pentru asta. Și veți scoate înzecit, înmulți banii.

Aceste condiții sunt: nume domeniu, site performant (custom sau open source, exclus WordPress, care este CMS!) și SEO chiar înainte de lansarea site-ului.

Aceste condiții trebuie să fie încununate de către un manager de proiect care într-adevăr știe să gândească analitic, care știe ce strategie să aplice, cum să o modifice, când să facă asta și, mai ales, cum să o adapteze la schimbările care au loc online.

Fără aceste elemente, NU veți putea crește, nu veți obține decât scursuri de afacere.

Cum faci diferenta?

Practic, întrebi pe cel cu care vrei să lucrezi cât de mult poți și îți permiți. Cum se face aia și aia și aia. Vezi ce răspunsuri oferă și chiar dacă nu înțelegi termenii tehnici, rogi să-ți explice pentru a înțelege logica pe care o are când expune ce este de făcut. Vezi dacă este inteligent, ce studii are, ce experiență are, cum va face cutare și cutare. NU te lua după reclamă, multe companii au o față pe care o scot înainte și treaba este făcută pe genunchi de juniori care învață programare odată cu proiectul pe care îl au de făcut.

Vorbește cu unul, doi, trei sau mai mulți dezvoltatori, chiar dacă te consumă, dar așa vei ști sigur că ceea ce faci este bine și că lucrurile făcute sunt cele corecte.

Nu te feri de întrebări, nu trebuie să-ți pese ce crede cutare despre tine, tu ești cel care vrea, nu cel care știe să facă. Tu ești cel care plătește pentru a avea cele mai bune servicii.

Rolul de a discuta cu cât mai mulți este de a te convinge de valoarea unei propoziții. De exemplu, site-urile construite pe WordPress nu vor converti bine. Firește, cel care construiește aceste site-uri îți va spune că dimpotrivă, sunt mai bune decât altele, dar nu-ți va spune că preferă WordPress pentru că nu știe programare, WordPress putând fi configurat doar din mouse.

Nu-ți va spune că orice site WordPress are un cache pe prima pagină și de asta se încarcă rapid. Vrei să verifici, testează un site, dar mergi cu clicuri rapide pe home-produs-home-categorie-home și vezi cum se încarcă. Îți vei da seama singur.

Revenind, discută cu mai mulți pentru a verifica o informație. Astfel, vei ști cine știe ce spune și cine vrea să-ți vândă o soluție doar ca să-și încaseze banii.

După aceasta, vine partea de SEO. Aici este fix aceeași poveste, cu mențiunea că SEO este de zeci de ori mai complicat decât programarea și orice aspect tehnic al site-ului. De ce? Pentru că în SEO poți face totul conform normelor și totuși să nu crești, să nu se întâmple nimic cu site-ul tău.

Da, sunt lecții de SEO, bloguri, specialiști cu nemiluita. Și totuși, de ce este atât de greu? Pentru că oricine poate găti după rețetă, dar doar unii știu să dea gust mâncării. Așa este și cu SEO.

De retinut

SEO nu este ușor de făcut și pentru că orice modificare sau acțiune SEO modifică dinamica SERP-ului, fiecare muncitor SEO poate pretinde că este specialist.

SEO înseamnă inteligență, strategie și cultură matematică, înseamnă analiză de date, statistică și prelucrare de date, pe lângă acțiunile on-site și off-site. Monitorizarea strategică este esențială. Poți pregăti o luptă câteva luni, apoi să ataci, să câștigi poziție și apoi iar te pregătești pentru următoarea rundă, menținându-ți poziția. SEO nu este o joacă, dar culmea este că din această "joacă" se câștigă foarte mulți bani.

Avantajul este că suntem o țară cu puține site-uri, puțini care au studiat și care știu să facă o strategie; în rest, toți se bat și într-o lună câștigă unii, în alta câștigă alții, și uite așa treaba merge până când întâlnim cuvintele cheie imposibile, care au nevoie nu doar de super specialiști, ci și de manageri foarte deștepți.

Sumar

Nu lasati optimizarea sa fie facuta de persoane care "au mai facut asta".

Căutați persoana care să gândească strategic, care să înțeleagă și să știe cum funcționează o afacere, care să fie implicată și pasionată.

Refuzați să lucrați cu acei care fac SEO și fără să-ți spună prea multe îți dau o listă de servicii și te întreabă să-ți alegi din listă în funcție de bugetul pe care îl ai.

SEO nu este un serviciu obișnuit, SEO implică multă gândire strategică, analize complexe și capacitatea de a adapta strategia la modificările ce pot apărea în momente speciale sau critice.

SEO înseamnă să înțelegi ce face Google și Yahoo, să înțelegi ce face mașina de ranking, să intuiești ce ai putea face pentru a fi mai sus de competiție. De aceea, cei care fac SEO adevărat NU fac SEO de masă, plătit cu 5-600 euro pe lună.

100%
Satisfacție SEO prin inteligență în slujba dvs.