App.ro, Romania
Lun-Vin 09:00 AM - 17:00 PM
  Info
Bdul. Online, Str. Ecommerce, Romania
Lun-Vin 09:00 AM - 17:00 PM
App.ro - Aplicatii online, promovare online, seo
Promovare Social Media si Social Media Marketing (SMM)
Promovarea produselor si serviciilor unei companii prin social media si SMM
Cum se folosesc retelele de socializare pentru a promova in social media un serviciu sau produs, si modul in care acesta schimba traficul si vanzarile unui magazin online. Cunoasterea comportamentului clientilor este baza promovarii oricarui serviciu sau produs.
Promovare social media

Promovare social media, strategii de promovare social media marketing

Social media poate transforma un site anonim intr-un site extrem de vizitat. Structura site-ului trebuie asfel gandita incat sa permita interactiune usoara cu social media facebook, instagram, etc.

Servicii social media

Cele mai raspandite retele de socializare sunt facebook, instagram, etc. Actiunile de promovare SMM trebuie sa fie convergente spre a indeplini scopul site-ului. Doar privind tot proiectul ca un intreg, apar rezultate. Re-lansarea unui site, Re-pomovarea, Re-brandingul este mult mai dificila, aceste este motivul pentru care exista site-uri dar nu exista si comenzi pe aceste site-uri!

  • Este mare diferenta intre a avea un site si un site care vinde
  • Nu trebuie sa fiti fan facebook,instagram,etc. Afacerea dvs. insa trebuie sa fie!
  • Site-ul trebuie sa fie competitiv, structurat intr-un anume fel, optimizat, pentru a sustine promovarea online. Fiecare veriga slaba tine pe loc orice tentativa de promovare.
Definirea social media marketing(SMM)

Utilizarea retelelor sociale pentru promovarea serviciilor si produselor companiei se numeste social media marketing.

Care sunt retele sociale cele mai importante?

Principalele retele sociale sunt: Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, Twitter, Linkedin, etc.

Marketing Online

Marketingul efectuat pe retelele sociale ofera companiilor modalitati de interactiune cu clientii existenti, modalitati de a ajunge la alti clienti, modalitati de retentie (revenire, pastrare) a clientior, toate acestea pentru a avea suport pentru promovarea produselor sau serviciilor pe care firma dvs le ofera clientilor.

Audit SMM

Auditul SMM reprezinta suma actiunilor intreprinse de o companie pentru a identifica mediul de marketing al afacerii evaluand toate elementele de marketing, stategie, tintele de atins, pana la activitati specifice de marketing.

Dintre activitatile specifice de marketing mentionam:

  • evaluarea posibilitatilor pe care piata le ofera
  • Atragerea si crearea cererii prin cei 3P (produs, pret, promovare)
  • Identificarea si monitorizarea nevoilor cumparatorilor
  • Dezvoltarea portofoliului de produse si servicii
  • Monitorizarea calitatii resurselor online
  • Identificarea resurselor UX si UI
  • Eficientizarea activitatilor de promovare astfel incat sa obtineti maximul de profit cu cele mai mici investitii - Atentie! Cele mai mici pot fi sume de mii de EUR
  • Activitatile de marketing trebuie sa ofere parghia pe care clientii gasesc raspuns si finalizeaza intentia de cumparare

    Masurarea acestor activitati prin diferiti indicatori pentru a putea urmari progresul inregistrat luna de luna

    Strategiile SEM

    Fara o cunoastere a profilului de business si a clientilor nu se poate face o strategie coerenta

    Nu complica lucrurile fara rost, tinteste cativa pasi principali, importanti si fii sigur ca acestia se respecta intocmai

    Strategii retentie clienti

    Principalii factori in retentia clientilor sunt:

  • Anumite ocazii necesita actiuni speciale, cum ar fi ziua de nastere, etc.
  • Dezvoltarea unei comunitati in jurul afacerii este esentiala
  • Impartaseste cu clientii bucuriile de a le putea oferi noi si nou produse, reduceri, etc.
  • Utilizeaza o parte din resursele din vanzari pentru a cunoaste si mai bine clientii
  • Actiuni social media marketing

    Cum se utilizeaza retelele sociale in promovarea produselor si serviciilor

    Tutoror le place vorba dar nu toti vorbaretii cumpara

    Asta inseamna ca trebuie sa construiesti un mediu in care fiecare client spune ce doreste, cum doreste

    Facebook este cel mai potrivit loc asa ca incepe a construi interactiunile folosind de la pisicutele mult stiute pana la media virale care creeaza interactiune

    Nu exagera, monitorizeaza activitatea si totodata pregateste-ti bine urmatoarele intrebari, postari

    Cum postez

    Daca postul nu starneste actiune, e un post mort.

    Cum stiu sa creez posturi care sa indeplineasca aceste conditii? Foarte simplu. Faci ce face toata lumea doar ca diferit :)

    Monitorizare postari

    Masoara zilnic reach-ul obtinut si vezi rapoartele

    Rabdare, ceea ce vrei se construieste greu cu resuse multe

    Atrage pe cei mai vorbareti si creaza mini influecerii tai

    Organizeaza concursuri cu premii medii, dar la intervale moderate

    Postarile trebuie sa fie clare, concise, la aceeasi ora

    Creeaza si impune un "metabolism" al paginii

    Ofera cadouri din cand in cand, nu conteaza motivul; nu trebuie sa fie sume mari, trebuie sa faci cunoscute produsele tale celor ce doresc sa vorbesca despre ele si mai ales celor ce sunt ascultati

    Sumar
    Promovarea afacerii NU trebui sa inceteze niciodata
    Chiar daca site-ul se prezinta bine, are un nume(domeniu) excelent, chiar daca porneste bine, aveti nevoie de promovare. Niciodata un lucru care a inceput bine nu a continuat de la sine sa mearga bine.
    • Nu bagati bani in reclame sau alte forme de promovare inainte de a intelege mecanismele promovarii
    • Promovarea Social Media si social media marketing poate face diferenta
    • Folositi din cand in cand si reclame platite
    100%
    Satisfactie prin marketingul pe retelele sociale